joi, 10 iunie 2010

Sa nu uitam de Munte

Acum cu ajutorul lui Razvan am inceput sa facem lucruri mai civilizate sa vedem daca prinde la public. Avem ceva de completat si verificat rezultatele finale. O plaja la munte si o plimbare cu barca pa lacul Vidraru . Va rugam insistent sa completati formularul

 FORMULAR  -http://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dEk4WkM2OTJWNWw3T2stcl9fSTNvNnc6MQ . 


Harta  - http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=en&msa=0&msid=113132504254543349536.00048824aa7b1f58a7ad9&ll=45.436632,24.600234&spn=0.010841,0.01929&t=h&z=16

8 comentarii:

  1. avem noi o barca gonflabila pe care scrie ca "nu este un dispozitiv pentru salvat vieti"... nu prea am inteles ce vor sa zica, dar doi oamnei incap sa se plimbe cu ea. Eu as merge cu barca lu Sumedrea daca mai e loc (am mai fost si e mai confortabila) :D

    interesanta ideea asta cu formularu'... destrabalare organizata!

    RăspundețiȘtergere
  2. trebe sa ne luam veste de salvare :D... asa de uniforma nu ca o sa avem nevoie...

    RăspundețiȘtergere
  3. mai pun si eu la bataie o barca similara cu a lu Adi (o stie lumea de la Sfanta Ana), asa ca o sa fie ceva ambarcatiuni! acceptam si saltele, colace, femei gonflabile, orice pluteste!

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. @AnnaS
    Au adus-o astia din Franta cumva?

    RăspundețiȘtergere
  6. neeeeeee...e cu mucegai nobil de Foton...:D :P

    RăspundețiȘtergere