joi, 10 iunie 2010

Operatiunea Capsuna

Pe 18-20 Iunie  - avem o plimbare ce se anunta a fi destul de lunga, si avand in vedere "capsunile de Satu Mare " pana la care avem 450 km trebuie sa ne pregatim. Am deschis linia fierbinte cu varul Edi de la Satu Mare si am pus sa se pregateasca capsunile pentru degustat, dupa care programul artistic va continua cu o baie termala in imediata apropiere a granitei, la vecini maghiari de la care am auzit numai de lucruri bune. Ghidul local spunea "decat sa ajung pana la Brasov cu masina mai usor ajung la Viena pe drumuri europene ce iti permit sa conduci relaxat " si atunci am venit cu urmatoarea propunere "  City Brake Budapest " . Dupa un drum lung pana la Stu Mare am  mai putea da o fuga pana in capitala vecina, inca 3 ore de asfalt "bun" si putem descoperi intr-o zi cateva obiective deosebite si sa mancam un Gulas la el acasa. O sambata intreaga in Budapesta, dupa care , mai pe inserat mergem inapoi la cazarea de la Satu Mare urmand ca a doua zi sa dam o raita prin capsune si sa ne indreptam spre case dupa pranz. Pentru a ne face drumul mai scurt o sa schimbam soferi la program de un sfert de norma. Asteptam voluntari la condus.

8 comentarii:

  1. ma ofer eu voluntar dar ar trebuie sa pecizez ca nu am carnet de condus :D ma acceptati?

    RăspundețiȘtergere
  2. maaama, maaama, ce fain, ce fain...
    Ane, tre sa mergem in poligon. Ma bag si eu la condus daca e drum fara serpentine, si daca toata lumea poarta centurile, si daca nu e prea cald, si daca nu trebuie sa conduc mai mult de o ora :P
    Sa traiasca varu de la Satu Mare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci cu condusu am rezolvat. Trebuie sa caut si eu un poligon... de trageri :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi ofer cu drag serviciile de sofer! daca ne luati si pe noi

    RăspundețiȘtergere
  5. ma bag si eu daca mai e loc ca sofer sau degustator :). Binenteles daca mai aveti loc in SCOOOOOBY :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Asadar s-a inchis lista, s-a stabilit ora plecarii am stabilit ca ne trebuie ceva forinti :D mai ramane de stabilit exact ruta exacta.

    Anna, Marius, Adi, Cri, John, Kla si Dan va asteptam in parcare vineri la ora 19:00. Pentru ca urmeaza un drum lung va rugam sa nu intarziati si sa aveti provizii de drum (apa, sandeviciuri, cafea...) pentru a evita opririle prea dese.

    RăspundețiȘtergere
  7. deci trebuie sa-mi iau si toaleta?...ufff :D

    RăspundețiȘtergere