marți, 21 septembrie 2010

3500km de plimbare

O saptamana intrega am colindat in lung si in lat, dar tot nu am ajuns sa descoperim toata splendoarea Croatiei.  Am plecat de acasa plini de merinde, haine, corturi si pregatiti de asalt. Drum lung am batut pana in Porec, locul unde am descoperit rasaritul si am petrecut doua zile minunate. Soarele nu a stat sa ne topeasca , dar nici nu a stat nevazut , doar ne-a dat un imbold de a cerceta zona si de a descoperi minunatiile locului in care ne aflam. Marea Adriatica si oraselele ingrijite nu te mai lasau sa pleci, fiecare lucru avea locul lui, nu aveai ce sa le reprosezi, te bucurai de fiecare clipa petrecuta acolo. Un vis minunat ce ne-a facut sa mai inaintam spre o destinatie si mai deosebita, Venetia, locul unde te simti coplesit de imagini cunoscute din documentare si vederi, dar care te sufoca incet, incet de multimea ce o admira. Si inapoi spre casa cu o noapte in Croatia langa un splendid parc natural ce am hotarat sa il vizitam data viitoare cand o sa fie mai senin. Ne vom intoarce negresit. Locurile vorbesc de la sine doar daca le privesti -http://picasaweb.google.com/109272524045214000418/Croatia#

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu