joi, 15 aprilie 2010

Salina TURDA 23-25 aprilie 2010

Prima propunere - dupa ce am vazut minunatia infaptuita am hotarat "trebe sa vedem cu ochii nostri" . Este o priveliste noua  a Salinei de la Turda ce a suportat o modernizare de doi ani de zile si datorita fondurilor europene a ajuns sa fie si data in folosinta pe 22 ianuarie 2010.
Hai sa mergem - 23-25 Aprilie - plecare vinerea cu dormit la o pensiune in zona Turda si sambata ne trezim de dimineata si facem o cura de sare urmata de o plimbare prin cheile turzii.
Traseu mai EXACT

- Excursie reusita -
Un drum mai agolmerat, cateva defectiuni tehnice, cateva senzatii palpitante din salina , si o plimbare relaxanta prin Cheile Turzii au dus la o relaxare mult asteptata de tot grupul. Detalii asteptam de la participanti.

25 de comentarii:

  1. I'm in!!! Deja am scos rucsacul din dulap si bocancii :D
    Vineri, 23 aprilie 2010, dupa servici - vorba lui Ane "slipii, slapii si prosopul pe umeri" plecaaaaaaaaaam!
    Anna

    RăspundețiȘtergere
  2. slipii,slapii... si tu iti iei bocancii?

    RăspundețiȘtergere
  3. mie Anna mi-a spus ca isi ia rucsacul pt pijamale...

    de bocanci sau slapi nu mi-a zis :P

    RăspundețiȘtergere
  4. ... cu shlapi fara shlapi... si eu ? pe mine cine si unde ma ia? Ce trist sunt azi...

    RăspundețiȘtergere
  5. scooby are slipii, slapii, bocanci???:D

    RăspundețiȘtergere
  6. trebuie sa-i confectionam o garderopa..:D
    cand ne apucam de treaba?

    RăspundețiȘtergere
  7. trebe, trebe... stie cineva vre-un croitor care are timp?

    RăspundețiȘtergere
  8. 4 zile pana la plecare...:D eu aduc o bucata de slana asa de-o gustare la firul ierbii...:D
    facem ceva cumparaturi inainte?

    RăspundețiȘtergere
  9. Vremea pe accuweather se anunta vineri insorita cu si cer partial noros sambata-duminica si temperaturi intre 17-24 grade.
    Asadar: slapu, pantofu si bocancu :D

    RăspundețiȘtergere
  10. AH, am sunat la Casa Moteasca, a inteles mai greu Tanti Luminita ca raman mai putine camere decat am programat, dar totul e stabilit.
    Deci vineri: sandeviciuri pe drum, cina pe langa Cluj, micdejun la cazare si o mica aprovizionare pentru un gratar sambata pe la cheile Turzii.

    RăspundețiȘtergere
  11. Asadar, pentru cei "inscisi pe lista" pentru Turda, vom venii sa va luam vineri intre 17:30-18:00. Sa aveti bagajul pregatit :)
    Cu masina nr2 Ane spune ca cel mai bine este sa ne vedem la Petrom spre iesirea spre Sighisoara. Ne vedem!

    RăspundețiȘtergere
  12. propun primul PECO pe dreapta dupa pod, inainte de BAUMAX.

    RăspundețiȘtergere
  13. cu alte cuvinte aici: http://www.norc.ro/pano/ohIhGjzh/

    RăspundețiȘtergere
  14. am stabilit cu Boris - intalnire pe Biserici Romane - sa nu ne astepte in masina

    RăspundețiȘtergere
  15. e complicat pentru Vali sa ajunga pe Bisericii Romane...
    pentru un drum de 4 ore sa astepti in masina 5 minute nu cred ca e mult :)
    poate sa astepte langa ea!

    RăspundețiȘtergere
  16. Vrem sa va multumim ca ne-ati primit in grupul vostru si ne-ati ajutat sa ne simtim foarte bine in aceasta excursie :) cu toate ca eu sunt un tata stresat, lucru pe care probabil l-ati observat pe Cheile Turzii :D
    Ce sa-i faci asa sunt unii tati de fetite :D

    Asteptam cu nerabdare urmatoarele excursii :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Pai cred ca ar fi timpul sa stabilim urmatoarea destinatie! Zicea Brandusu ceva de Sarata Monteoru si Vulcanii Noroiosi?

    RăspundețiȘtergere
  18. Eu n-am recunoscut nici un tata stresat in excursia noastra...:P
    A iesit minunat!
    In excursia asta s-au nascut noi porecle: Nanii mangustele si Brandusu...:)))
    Eu as propune o tura de-o zi in Piatra Mare sa ne mai dezmortim oasele...ha? sau Postavaru - Tampa...

    RăspundețiȘtergere
  19. HA, si eu chiar voiam sa ii laud pe Vali si Alina pentru ca sunt niste parinti minunati, iar nasu... la inaltime, ca de obicei.
    Si eu zic ca si Anna, pana se rezolva cu bujiile si alte detali tehnice sa facem ture de zi. Deci? Piatra Mare duminica?
    Inca o propunere tot asa de o zi: la craterul vulcanic de la Racos. Stiu ca e drumul rau si praf mult dar cred ca merita :D

    RăspundețiȘtergere
  20. dar ce are mah Piatra Mare? prea multe pietre mici?...:P

    RăspundețiȘtergere
  21. pe mine m-au impresionat frumusetea Dariei, curajul Alinei, calmul lui Vali, caldura prietenilor, imensitatea salinei si stancile din chei, restul e in poze...

    RăspundețiȘtergere
  22. "Calmul lui Vali" :D asta da si pe mine m-a impresionat :P
    Daca puteti cumva sa-mi trmiteti si mie din poze ar fi super :D , eventual prin nada sau brandusa

    RăspundețiȘtergere
  23. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere